Základným cieľom je vytvorenie ešte bližšej väzby s našou fanúšikovskou základňou. Hlavným cieľom je zvýšiť vzájomný kontakt a ešte viac priblížiť ľuďom dianie v klube. „Prvou lastovičkou bol osobný list generálneho manažéra klubu, ktorý sme odoslali približne tisícke fanúšikov zaregistrovaným v našom novom vernostnom programe
počas rôznych akcií klubu v minulom roku. Spolu s listom získali možnosť špeciálnej zľavy vo fanshope,“ prezradil Schlesinger. „Podobný vzťah funguje smerom k zákazníkom v mnohých sektoroch bežného života. Vo futbale ale nie je celkom bežnou záležitosťou. Táto nemalá investícia znamená, že sme sa rozhodli ísť cestou viacerých popredných európskych klubov.“
Vernostný program s názvom „My sme Trenčania“ poskytne našim fanúšikom postupom času lepší a jednoduchší servis a množstvo výhod. Dnes to je jednorazová zľava 30 percent na nákup v našom fanshope v OC Max.
Úplné využitie programu pocítia fanúšikovia po otvorení nového štadióna, ktorý bude fungovať na bezhotovostnom princípe. Napojený bude na všetky služby ako sú bufety, fanshop, business club a ďalšie. Spolupracovať bude aj s pripravovanou mobilnou aplikáciou klubu. „Práve z tohto dôvodu je dôležité, aby sme v dostatočnom predstihu začali pracovať so všetkými potenciálnymi návštevníkmi nášho nového štadióna. Zaregistrovaní fanúšikovia budú prví, ktorí budú mať možnosť vybrať si svoje miesta na tribúnach,“ pokračoval Schlesinger a na záver dodal: „Na rok 2017 máme pre registrovaných fanúšikov pripravených niekoľko výhod, o ktorých ich budeme informovať neskôr.“
Registráciu môžete uskutočniť na internetovej stránke nášho klubu. Viac informácií nájdete na stránke www.astrencin.sk v sekcii "vernostný program My sme Trenčania".