Hráči AS Trenčín sa v ďalšej sezóne Fortuna ligy predstavia v unikátnych dresoch (biela sada), ktoré boli vytvorené prostredníctvom aplikácie miTeam. Dresy určené pre domáce zápasy sú navrhnuté v tradičných domácich farbách bielej a červenej. Cieľom bolo dosiahnuť čisté línie s dominantnou bielou farbou. Z technologického hľadiska sú nové dresy navrhnuté tak, aby poskytovali hráčom maximálne pohodlie. Použitá je technológia CLIMACOOL®, ktorá pomocou jemných vlákien a priedušného materiálu zabezpečuje ochladzovanie tela a odvádzanie tepla a potu. Úzky strih dresu pôsobí elegantne a poskytuje komfort pri pohybe. Okrem nových dresov budú viacerí hráči obúvať aj nové kopačky X 15 a ACE 15, ktoré adidas nedávno uviedol na trh.
„adidas je pre náš klub novou výzvou. Ide o celosvetový gigant, ktorý ponúkol nášmu klubu výborné podmienky. Spoločnosť adidas prináša nové možnosti nielen pre prvé mužstvo, ale aj pre mládežnícke tímy AS Trenčín,“ povedal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger a dodal: „Veríme, že budeme úspešne reprezentovať klub, mesto a nášho nového partnera nielen v domácej lige, ale aj na európskom fóre.“
„Sme nesmierne hrdí, že adidas sa ako líder na globálnom futbalovom trhu stal oficiálnym športovým dodávateľom a marketingovým partnerom AS Trenčín. Tento klub je príkladom, že dobre nastavená vízia a dlhodobá koncepčná práca s mládežou prináša výsledky. Presne takýto koncept napĺňa našu predstavu o modernom futbale. Sme presvedčení, že spojenie našich dvoch značiek bude prínosom pre obe strany, “ uviedol Sport Marketing Manager spoločnosti adidas Ladislav Šiška.