Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
NIKÉ LIGA, 15. kolo, 23.11.2024
MFK Dukla Banská Bystrica - AS Trenčín
15:30
NIKÉ LIGA, 16. kolo, 30.11.2024
AS Trenčín - MŠK Žilina
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
A-tím 23.11.2024

Mikulaj | Som veľmi rád, že som strelil prvý seniorský gól

Mladík Lukáš Mikulaj vsietil v zápase proti MFK Dukla Banská Bystrica svoj...

ASTV 23.11.2024

ASTV | Tlačová konferencia po 15. kole Niké ligy proti MFK Dukla Banská Bystrica

ASTV vám prináša tlačovú konferenciu po zápase Niké ligy...

A-tím 23.11.2024

Niké liga | Po viacerých chybách poltucet v našej sieti

Návrat do ligového koloča nám nevyšiel podľa predstáv. Z Banskej Bystrice odchádzame...

A-tím 22.11.2024

Skovajsa | Musíme byť pripravení na nebezpečné centre súpera

Náš tím čaká už tento víkend návrat do ligového kolotoča. V rámci 15. kola...

Tipsport SK  macron
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín  Áesko Kantína
 Mercedes Benz  Heineken  Smoker  mattoni  aarsleff  arena ostrov  laugaricio  karlmarc.com  magnus  TSS Group  ramirent  keraming  Jaaa fajntricko  dobrota
deneme bonusu