Uzavretie spolupráce s novým ticketingovým partnerom je súčasťou zmien prichádzajúcich s návratom na Štadión Sihoť a množstvom technologických inovácií. Výhody nového partnerstva sú smerované na fanúšikov. Nákup vstupeniek bude úzko prepojený s vernostným programom „My sme Trenčania“.
„Tešíme sa na dlhodobú a úspešnú spoluprácu,“ povedal marketingový manažér AS Trenčín Igor Schlesinger a pokračoval: „Jedným z najväčších bonusov je možnosť nákupu vstupeniek priamo prostredníctvom kreditného systému z vernostného programu nášho klubu. Táto služba bude spustená po vyladení technických náležitostí.“
Spoločnosť predpredaj.sk spája takmer desať rokov cenných skúsenosti s najnovšími technológiami. Vo veľmi krátkom čase sa stala jednou z dvoch najväčších ticketingových spoločností na trhu.
„Máme najširšiu ponuku vstupeniek na zápasy športových klubov z ticketingových spoločností na Slovensku. Je pre nás cťou mať v portfóliu jeden z najúspešnejších slovenských futbalových klubov. Spolupráca s AS Trenčín bola našim dlhodobým cieľom. Držíme palce v prebiehajúcej sezóne,“ povedal obchodný riaditeľ Predpredaj.sk Lukáš Jozefík.