„Uzavretie strategického partnerstva so skupinou Markíza je skvelou správou pre všetkých fanúšikov slovenského klubového futbalu. Veľmi sa tešíme na našu ďalšiu spoluprácu. Záujem o slovenský futbal bol eminentný. Zmenou hracieho modelu, ale aj ďalšími krokmi, sme sa spoločne s klubmi vydali na správnu cestu a spolupráca s renomovaným partnerom je toho potvrdením," povedal prezident riadiaceho orgánu súťaže Únie ligových klubov Ivan Kozák.
Skupina Markíza so svojou streamovacou službou VOYO sa od začiatku novej sezóny stane domovom slovenského klubového futbalu. Všetkých 192 zápasov v sezóne nájdu fanúšikovia práve na tejto platforme. Navyše, dva vybrané zápasy ponúknu televízia DAJTO prémiové športové stanice Nova Sport.
Všetky televízne priame prenosy budú vysielané vo vyššom štandarde s využitím minimálne deviatich kamier. Budú obohatené o sprievodné štúdiá, rozhovory a analýzy.
„Sme radi, že máme príležitosť prispieť k rozvoju slovenského klubového futbalu vysielaním exkluzívnych priamych prenosov a rozsiahlym redakčným pokrytím. Zároveň ide o ďalšie výrazné zatraktívnenie programovej ponuky našej streamovacej služby VOYO, televízie DAJTO, ako aj prémiových športových staníc Nova Sport,“ povedalgenerálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.
„Ide o rekordné partnerstvo z pohľadu televíznych práv Fortuna ligy na území Slovenska a my si veľa sľubujeme od atraktívnej spolupráce s inovatívnou platformou VOYO. Budeme tak mať možnosť obsiahnuť skutočne široké publikum a posilniť neustále stúpajúci záujem o Fortuna ligu nielen na Slovensku, ale aj v Česku,“ doplnil výkonný riaditeľ ÚLK Marketing Michal Mertinyák,.
Skupina Markíza bude zároveň podporovať kluby Fortuna ligy a aktivity Únie ligových klubov, zároveň na VOYO prinesie pravidelný magazín, spravodajský portál TVnoviny.sk ponúkne futbalovú talkshow.