„Spolu sme prežili zisk najväčších úspechov trenčianskeho futbalu. Preto sme radi, že môžeme spoločne pokračovať v ceste za ďalšími výzvami. Spojenie AS Trenčín a poisťovne Aegon je dnes synonymom úspešnej spolupráce. Sme veľmi radi, že prepojenie oboch značiek je nielen v mysliach našich fanúšikov, ale aj fanúšikov, ktorí futbal sledujú iba okrajovo,“ uvádza tlačová správa AS Trenčín.
„Stojí za nami stabilná finančná spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou. Poisťovňa Aegon k nám prišla v čase nášho návratu medzi slovenskú futbalovú elitu. Pred štyrmi rokmi sme získali dôveru silnej značky, ktorá nás podporila pri prvých krokov a budovaní dôvery vo filozofiu AS Trenčín. Pokračovanie partnerstva je pre nás potvrdením spokojnosti so vzájomnou spoluprácou,“ povedal generálny manažér AS Trenčín Róbert Rybníček.
Spolupráca AS Trenčín a spoločnosti Aegonom je o rozvoji partnerstva, prinášaní nielen športového zážitku, ale aj množstva projektov zasahujúcich do nielen fanúšikovského života ľudí. Spolupráca je aj o charitatívnych projektoch, podpore mládeže v Trenčíne a regióne. Partnerstvo AS Trenčín a poisťovne Aegon je príkladom budovania pozitívneho vnímania značky a vytvárania hodnôt presahujú športovú stránku.
Aegon: Predĺženie spolupráce logickým vyústením úspešného partnerstva
„Poisťovňa Aegon vstúpila do trenčianskeho futbalu v sezóne, keď sa Trenčania vrátili ako nováčik do najvyššej futbalovej ligy. Po štyroch rokoch predlžujeme sponzorskú zmluvu s najlepším futbalovým tímom na Slovensku. Trenčiansky futbal dosiahol v uplynulých rokoch historické úspechy. Má jednu z najvyšších návštevností a s klubom sa spájalo mnoho pozitívnych mediálnych výstupoch. Logickým vyústením úspešného partnerstva poisťovne a futbalového klubu bolo predĺženie spolupráce,“ píše sa v stanovisku spoločnosti Aegon.
„Sme hrdí, že sme boli súčasťou futbalového sna, ktorý Trenčín v uplynulých štyroch sezónach zažil. Dôverujeme klubu, jeho filozofii a ľuďom, ktorí sú jeho súčasťou. Preto sme sa rozhodli ostať pri nich aj v ďalších sezónach. Teší ma, že naše partnerstvo v uplynulých štyroch rokoch nebolo iba o zobrazení reklamy na dresoch či štadióne. Spoločne sa nám podarilo podporiť mládež a mnohé charitatívne projekty, ktoré pomáhali ľuďom v regióne,“ povedal generálny riaditeľ poisťovne Aegon Richard Strapko.