Spolupráca AS Trenčín a poisťovne Aegon bola príkladom úspešného športového sponzoringu v slovenských pomeroch. „Pozícia generálneho partnera bola spojená s vysokou viditeľnosťou v celoslovenských a regionálnych médiách. Hodnota prezentovanej značky stúpala. Aj pri tomto spojení sa ukázalo, že prostriedky investované do športového sponzoringu sú často vložené efektívnejšie, ako do štandardného reklamného priestoru,“ povedal Schlesinger a pokračoval: „Spoločne sme dokázali, že kvalitnou prácou na poli športového sponzoringu dokáže rásť nielen známosť značky, ale aj jej finančné ukazovatele.“
Klub AS Trenčín a Aegon Životná poisťovňa spoločne pracovali na množstve projektov nielen s regionálnym, ale aj s celoslovenským pokrytím. „Vďaka špeciálnych projektom sa značka dostávala do povedomia aj mimo pravidelných športových podujatí, ale aj počas množstva marketingových aktivít klubu,“ dodala manažérka podujatí AS Trenčín Petra Drábová.
„Generálnym partnerom trenčianskych futbalistov sme sa stali v sezóne, keď sa klub vrátil do najvyššej súťaže. Počas šiestich nasledujúcich rokov sme stáli nielen pri historických úspechoch tohto klubu, no podarilo sa nám pomôcť mnohým ľuďom a organizáciám v spoločných charitatívnych projektoch. Aj keď dnes z dôvodu zmeny stratégie marketingovej komunikácie prestávame byť generálnym partnerom, naďalej chceme pokračovať v dobročinných aktivitách, ktoré pomáhajú ľuďom v tomto regióne,“ povedal marketingový manažér poisťovne Aegon Róbert Tóth.
„Na záver chcem oficiálne poďakoval v mene celého klubu spoločnosti Aegon za podporu a dôveru počas našej cesty za futbalovými cieľmi a snami. Tešíme sa na ďalšie výzvy, ktoré nás na poli športového sponzoringu čakajú,“ dodal na záver Schlesinger. Vyjadrením naozaj výnimočnej spolupráce je aj fakt, že Aegon zostáva aj naďalej v štruktúre partnerov klubu. Naďalej bude podporovať najmä mládežnícke, charitatívne a spoločenské projekty AS Trenčín.