„Naším nosným sociálnym médiom je facebook, kde máme viac ako 17 000 fanúšikov. Vytvorili sme tam aj skupinu AS+TN=ASTN, ktorej obsah by postupom času mali prinášať najmä naši fanúšikovia. Cieľom je, aby mali miesto, kde sa môžu podeliť so svojimi zážitkami, fotkami a videami z akcií AS,“ povedal pre astrencin.sk PR manažér klubu Martin Galajda.
Klub sa v uplynulých mesiacoch zameral aj na ďalšie siete. Hoci tie nie sú na Slovensku tak populárne ako facebook, AS sa rozhodol vyhovieť aj fanúšikom, ktorí najsilnejšiu sociálnu sieť na Slovensku nevyužívajú.
„Zapracovali sme na twitteri. Ten by mal v budúcom roku dostať ešte viac pozornosti. Následne vznikol klubový instagram a ako posledný sme priniesli google+. Všetky tri médiá si už našli svojich fanúšikov. Týmito krokmi sme uzavreli rast ponuky a v nasledujúcich mesiacov sa chceme zamerať najmä na skvalitnenie obsahu,“ dodal hovorca klubu.
Posledným sociálnym médiom využívaným klubom AS Trenčín je už dnes etablovaný youtube kanál, resp. internetová televízia ASTV.