Argentínsky kanonier David Depetris je naspäť. Hneď v prvom zápase v drese AS potvrdil svoje strelecké kvality a najmä vďaka jeho pohotovosti otočili Trenčín nepriaznivý vývoj zápasu proti Rimavskej Sobote. Ani to však nestačilo a po slabom výkone, najmä v druhom polčase, prišiel vyrovnávajúci gól hostí (2:2). Po stretnutí sme oslovili práve smutného hrdinu sobotňajšieho zápasu.
Napriek dvom streleným gólom to musí byť pre teba skôr smutný návrat...
„Na jednej strane som šťastný, pretože opäť môžem dávať góly a pomôcť mužstvu. Taktiež som sa tešil na našich fanúšikov. Výsledok stretnutia ma však zarmútil. Nie som spokojný ani s mojím výkonom. Ešte som nemohol ísť na sto percent.“
Čo nás pripravilo o plný bodový zisk, proti lídrovi súťaže?
„Pri inkasovaných góloch sme sa dopustili chýb v pokutovom území. Nezvládli sme štandartné situácie. Neodohrali sme dobrý zápas ani z celkového pohľadu. Neposlúchli sme trénerove pokyny. Celý týždeň sme sa na niečo sústreďovali, ale nedokázali sme to preniesť na ihrisko.“
Niekoľko týždňov si strávil v Utrechte. Ako si zapadol do herného systému po svojom návrate?
„Neudiali sa tu až tak veľké zmeny. Tréner od nás chce, aby sme hrali pressing. To je asi najpodstatnejšia zmena v porovnaní s minulou sezónou. Neboli sme však v tomto vôbec dôslední. Problém ale nie je v trénerovi, ale v nás, hráčoch. Neviem, čo sa stalo. Akoby sme boli unavení. Počas celého týždňa bolo všetko v poriadku.“
Ako si sa cítil pred návratom na trenčiansky trávnik?
„Nebol som nervózny. Veď som neprišiel do nového prostredia. Sústreďoval som sa na zápas. Samozrejme, zápasový adrenalín som cítil, no veril som si.“
V Holandsku chceli z teba urobiť krídelníka, aj proti Rimavskej Sobote si ale ukázal, že tvoje miesto je v pokutovom území...
„Kto ma len trochu pozná, vie, že som šestnástkový hráč. Aj ten, kto vie o futbale iba málo, musí po jednom zápase vedieť kam patrím. Nie som dosť dobrý, aby som hral naľavo alebo napravo. Možno sa počas zápasu nestretnem toľkokrát s loptou, ale vždy trpezlivo čakám na svoj moment.“
foto: martin blažek